Zwrot i wymiana produktów.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki mogą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy- bez podania przyczyny.
Jeżeli chcą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub wymienić towar na inny, prosimy o zapoznanie się z poniższymi wskazówkami.
1.ZWROT PRODUKTU
W przypadku zwrotu produktu prosimy o:
lub
Zgodnie z art. 32 ust3 ustawy o prawach konsumenta sprzedawca może odczekać ze zwrotem pieniędzy, aż otrzyma zwracany przedmiot i go sprawdzi.Następnie niezwłocznie dokonujemy zwrotu pieniędzy na konto osobiste lub na saldo klienta.
Teraz maja Państwo 14 dni na zwrot towaru.
Koszty przesyłki zostaną Państwu zwrócone, tzn najtańszy sposób dostarczenia, który proponuje sklep
(9.90 IN POST - Paczkomaty). Jeśli Konsument wybierze inny sposób zwrotu (szybszy lub dla niego wygodniejszy),
to i tak zwrot kosztów przesyłki wynosi 10,99 zł.
Informacje odnośnie paczki:
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku odesłania do nas takiej przesyłki - nie zostanie ona przez nas odebrana i wróci do Państwa jako zwrot.
Adres na który należy odesłać paczkę:
www.bieliznapolska.pl
ul.Andromedy 15
05-140 Jadwisin
Masz pytania?
Telefon: 795 904 104;668 344 300 - dobór biustonosza
e-mail: info@bieliznapolska.pl
2.WYMIANA PRODUKTU
Jeżeli pragną Państwo dokonać wymiany zakupionego towaru, należy:
Zwrócić produkt.
Prosimy odesłać produkt na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1.
Zamówić nowy produkt:
Na nowe produkty należy złożyć nowe zamówienie i w uwagach zaznaczyć,że jest to wymiana.Koszty wymiany produktu ponosi Kupujący.
3.REKLAMACJA
Każdy towar zakupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie transportu. Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeżeli stwierdzą państwo takie uszkodzenie, prosimy o zażadanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i okoliczności powstania szkody.
W przypadku otrzymania produktu wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem, prosimy o:
O postępowaniu reklamacji będą Państwo informowani drogą e-mailową lub telefoniczną.W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu braku u producenta), zaproponujemy Państwu, do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
Koszt wysyłki, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki i uznaniu reklamacji, zgodnie z zasadą zwrotu produktu tzn:
Koszty przesyłki zostaną Państwu zwrócone,tzn najtańszy sposób dostarczenia, który proponuje sklep (8,99 Paczkomaty).Jeśli Konsument wybierze inny sposób zwrotu (szybszy lub dla niego wygodniejszy), to i tak zwrot kosztów przesyłki wynosi 8,99 zł.
Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.